Prima pagină » Despre Zeelandia » Grupul Zeelandia la nivel international

Grupul Zeelandia la nivel international

Sub deviza "Creating possibilities" ("Cream oportunitati"), Koninklijke Zeelandia Group ofera clientilor, la nivel global, o varietate larga de produse, pentru o multime de preferinte.

Zeelandia este o companie in permanenta evoluţie. Koninklijke Zeelandia Group dezvolta, produce şi furnizeaza ingrediente de cea mai inalta calitate, pentru industria de panificaţie, patiserie şi cofetarie. Zeelandia este o companie orientata pe servicii, perceputa de colaboratorii sai ca o sursa de inspiraţie şi inovaţie.

Cu o cunoastere aprofundata a pietelor locale si o retea de cercetare si dezvoltare la nivel mondial, Zeelandia isi sprijina clientii din intreaga lume in explorarea unor noi alternative si in crearea de noi produse, care se dovedesc un succes atat in randul brutarilor/patisierilor/cofetarilor, cat si in randul consumatorilor.

Portofoliul companiei cuprinde sute de produse si servicii, atat standard cat si personalizate, reinnoindu-se si adaptandu-se continuu, pentru a reflecta cele mai recente tendinte de consum si evolutii  tehnologice.

Produsele Zeelandia sunt comercializate producatorilor din peste 70 ţari, de la cei mici pana la cei industriali. In afara de filialele şi companiile mixte din majoritatea ţarilor din Europa, Zeelandia este prezenta si in America de Sud şi Asia. Sediul companiei-mama este in Zierikzee - Olanda - cu un numar total de 430 angajaţi (la nivel mondial, peste 1800 angajaţi lucreaza pentru Zeelandia).

Cand HJ Doeleman a fondat Zeelandia in anul 1900, activitatea de baza a companiei a constat in productia de mix pentru biscuiti, pentru cofetarii din provincia olandeza de coasta Zeeland. De-a lungul deceniilor urmatoare, compania si-a extins in mod constant portofoliul si sfera de aplicare la nivel international, dovezi ale recunoasterii performantei fiind si distinctiile obtinute, "Furnizor pentru Casa Regala" (1925) si "Royal" (1950).

Crezul care sta la baza companiei din anul 1900 este implicarea, apropierea si sprijinul permanent acordat clientilor, plasarea clientului pe plan central. Acest crez se reflecta in intreaga retea internationala Zeelandia, care dezvolta produse adaptate cerintelor si gusturilor locale in aproape 100 de tari.     

Mai multe detalii atat despre istoria companiei, cat si despre intreaga gama de produse oferite, puteti afla de aici.

Sari la conţinut | Sari la navigare