Prima pagină » Despre Zeelandia » Valorile Zeelandia

Valorile Zeelandia

Ce reprezinta Zeelandia

Viziune

Sa fim partenerul preferat si compania lider in calitate, in cadrul business-ului de ingrediente  pentru brutarii, patiserii si cofetarii.

De peste 100 de ani, Zeelandia si-a construit reputatia unei companii de incredere, un furnizor de produse de calitate superioara si din ce in ce mai mult ca un furnizor de produse si concepte care reflecta tendintele importante de consum.

Cunoasterea aprofundata a pietelor din toata lumea constituie o importanta sursa de inspiratie si informatii pentru dezvoltarea de produse si concepte de succes pentru clienti. Datorita acestei experiente internationale, cream noi posibilitati pentru clienti, inspirandu-i sa produca si sa vanda produse cat mai atractive pentru consumatori.

Misiune

Sa ne ajutam clientii sa vanda si sa produca paine si produse de patiserie de calitate pentru consumatorii locali, prin impartasirea maiestriei noastre la nivel mondial.

Zeelandia ofera producatorilor de paine, patiseriilor si cofetariilor, valoare adaugata, asigurand produse orientate catre client si solutii adaptate la procesul de productie si la cerintele pietei. 

Zeelandia este o companie de incredere, inovativa si sursa de inspiratie pentru toti cei implicati: clienti, furnizori si angajati, conformandu-se legislatiei si reglementarilor din tarile in care opereaza si respectand standarde si valorile locale. 

Valorile Zeelandia

Valorile noastre au avut o contributie importanta la succesele pe care le-am inregistrat.
INTEGRITATE – cinstea, respectul si increderea ne ghideaza toate actiunile

  •   manifestam loialitate fata de companie si cultivam loialitatea fata de ceilalti;
  •   suntem corecti cu ceilalti in toate colaborarile;
  •   aderam la inalte standarde etice in ceea ce priveste conduita în afaceri.


CALITATE – Zeelandia este cunoscuta ca furnizor de produse de calitate superioara

  •   produsele si serviciile noastre corespund intocmai cu asteptarile clientilor;
  •   satisfactia clientilor este cel mai important indicator pentru masurarea calitatii;
  •   imbunatatim in permanenta retetele si tehnologia de fabricatie, astfel incat sa putem satisface 
      si cei mai exigenti clienti;
  •   siguranta alimentara este principiul care ne ghideaza toate actiunile.


INOVATIE – reprezinta cheia strategiei noastre

  •   suntem receptivi la abundenţa noutatilor din domeniul ingredientelor, proceselor 
      tehnologice, sigurantei alimentare, calitatii, diversificarii produselor, a obiceiurilor de 
      consum sau a comportamentului consumatorului etc.;
  •   cream noi oportunitati de piata pentru clientii nostri;
  •   dezvoltam si extindem produsele noastre, oferind concepte si servicii pentru a raspunde 
      exigentelor consumatorilor si producatorilor.

Sari la conţinut | Sari la navigare