Mai bine
pentru Consumatori
Angajamentul nostru față de
consumatorii noștri
Ne asumăm responsabilitatea pentru calitatea și valoarea nutritivă a produselor noastre, precum și pentru impactul pozitiv al produselor alimentare asupra sănătății consumatorilor. Accentul nostru este să oferim o varietate de ingrediente, produse și rețete pentru a ajuta la crearea momentelor de bună dispoziție. Oferim brutăriilor - mari și mici - posibilitatea de a-și servi clienții atât cu produse gustoase, cât și cu alternative mai sănătoase.
Obiectivele noastre:
- Continua dezvoltarea și lansarea de soluții mai sănătoase care sprijină consumatorii în alegerea lor pentru un stil de viață mai sănătos;
- Îmbunătățirea profilului nutrițional al produselor noastre prin adăugarea de fibre, crearea de opțiuni fără gluten, reducerea conținutului de zahăr și înlocuirea ingredientelor percepute ca nesănătoase;
- Până în 2025, 50% din produsele Zeelandia Group lansate în fiecare an să îndeplinească criteriile portofoliului nostru “Mai bine pentru consumatori”.
Sănătatea și starea de bine a consumatorului
Când sunt întrebați ce ingrediente sunt principala lor preocupare atunci când vine vorba de o dietă sănătoasă*, consumatorii din mai multe piețe din UE au indicat că fiind zahărul și aditivii, în primul rând.
Harta de parcurs la "Mai bine pentru consumatori" abordează aceste preocupări. De exemplu, am lansat Nativa, o nouă gamă de ingrediente cu conținut redus de zahăr și cu utilizarea minimă de aditivi.
Angajamentul nostru față de sănătatea și starea de bine a oamenilor, în acest caz, este angajamentul de a oferi ingrediente mai sănătoase. Suntem încrezători că, până în 2025, portofoliul nostru „Mai bine pentru consumatori” va reprezenta cel puțin 50% din lansările de produse de grup.
*pe baza unui studiu realizat de Zeelandia Group
Tendințele pieței
Inovația și dezvoltarea produselor noastre la zi se datorează conectării cu experți din diferite domenii. În 2022 ne-am unit forțele cu un partener care este specializat în tehnologia fără gluten, pentru a ne sprijini în dezvoltarea unei game de produse fără gluten cu gust și textură excelente.
Acest lucru ne-a permis să extindem gama noastră de produse fără gluten - Zero Problem. Aceste produse răspund nevoilor unui număr tot mai mare de persoane, inclusiv celor cu boală celiacă, sensibilitate la gluten și consumatorii care preferă produsele fără gluten pentru beneficiile lor percepute pentru sănătate.
În plus, departamentul nostru de cercetare și dezvoltare a dezvoltat V-GO! o gamă de alternative vegane pentru produse, inclusiv mixuri de prăjituri, creme și alte tipuri de umpluturi și o versiune vegană de frișcă.
Calitatea și siguranța a produsului
Am aplicat pentru calitatea de membru deplin la SEDEX, una dintre platformele de top din lume pentru monitorizarea și gestionarea impactului afacerilor, din punct de vedere etic și asupra mediului înconjurător.
Aceasta înseamnă că ne vom supune unei monitorizări riguroase a propriilor noastre practici de afaceri, începând cu punctul nostru de lucru principal din Olanda. Vom avea, de asemenea, acces la date despre furnizori, ceea ce ne va permite să luăm decizii informate care să contribuie la un lanț de aprovizionare mai responsabil.