Mai bine
pentru Consumatori

Angajamentul nostru fata de
consumatorii nostri

Ne asumam responsabilitatea pentru calitatea si valoarea nutritiva a produselor noastre, precum si pentru impactul pozitiv al produselor alimentare asupra sanatatii consumatorilor.

Accentul nostru este sa oferim o varietate de ingrediente, produse si retete pentru a ajuta la crearea momentelor de buna dispozitie. Oferim brutariilor - mari si mici - posibilitatea de a-si servi clientii atat cu produse gustoase, cat si cu alternative mai sanatoase.    

Obiectivele noastre:

  • Continua dezvoltare si lansarea de solutii mai sanatoase care sprijina consumatorii in alegerea lor pentru un stil de viata mai sanatos.

  • Imbunatatirea profilul nutritional ale produselor noastre prin adaugarea de fibre, crearea de optiuni fara gluten, reducerea continutului de zahar si inlocuind ingredientele percepute ca nesanatoase.

  • Pana in 2025, 50% din produsele Zeelandia Group lansate in fiecare an sa indeplineasca criteriile portofoliului nostru “Mai bine pentru consumatori”.

better for comsumers - health and well being


Sanatatea si starea de bine a consumatorului

Cand sunt intrebati ce ingrediente sunt principala lor preocupare atunci cand vine vorba de o dieta sanatoasa*, consumatorii din mai multe piete din UE au indicat ca fiind zaharul si aditivii, in primul rand.

Harta de parcurs la “Mai bine pentru consumatori” abordeaza aceste preocupari. De exemplu, am lansat Nativa, o noua gama de ingrediente cu continut redus de zahar si cu utilizarea minima de aditivi.

Angajamentul nostru fata de sanatatea si starea de bine a oamenilor, in acest caz, este angajamentul de a oferi ingrediente mai sanatoase. Suntem increzatori ca, pana in 2025, portofoliul nostru „Mai bine pentru consumatori” va reprezenta cel putin 50% din lansarile de produse de grup.


*pe baza unui studiu realizat de Zeelandia Group

Descoperiti  gama noastra de produse mai sanatoase


better for consumers - market trends




Tendințele pieței

Inovatia si dezvoltarea produselor noastre la zi se datoreaza conectarii cu experti din diferite domenii. In 2022 ne-am unit fortele cu un partener care este specializat in tehnologia fara gluten, pentru a ne sprijini in dezvoltarea unei game de produse fara gluten cu gust si textura excelente.

Acest lucru ne-a permis sa extindem gama noastra de produse fara gluten - Zero Problem. Aceste produse raspund nevoilor unui numar tot mai mare de persoane, inclusiv celor cu boala celiaca, sensibilitate la gluten si consumatorii care prefera produsele fara gluten pentru beneficiile lor percepute pentru sanatate.

In plus, departamentul nostru de cercetare si dezvoltare a dezvoltat V-GO! o gama de alternative vegane pentru produse, inclusiv mixuri de prajituri, creme si alte tipuri de umpluturi si o versiune vegana de frisca.

Descoperiti gama V-GO!


better for consumers - product quality and safety


Calitatea și siguranța a produsului

Am aplicat pentru calitatea de membru deplin la SEDEX, una dintre platformele de top din lume pentru monitorizarea si gestionarea impactului afacerilor, din punct de vedere etic si asupra mediului inconjurator.

 

Aceasta inseamna ca ne vom supune unei monitorizari riguroase a propriilor noastre practici de afaceri, incepand cu punctul nostru de lucru principal din Olanda. Vom avea, de asemenea, acces la date despre furnizori, ceea ce ne va permite sa luam decizii informate care sa contribuie la un lanț de aprovizionare mai responsabil.